Thread: Create a blog

actulay mene apna blog banaya tha but us mein kuch mention nahi kia tha.. islye use delet bhi kardia tha ... ab mei creat karna chahta ho but msg appear horaha hey ke ap delet karchuka hain to new banane kelye moderator or Admin se contact karin

Hello Villies bro,

Apka blog restore ker dia geya hai.
    Dream, I do.

please help i want to create my own BLOG .....
    ~*jeenah mera terah Lila too nahi pas to kiya howa_khushboo tere har pal rahai sanshoo meri sada_mai nahi jaata meri manzil kahan Yoon hee chalta rahoon mai agar_yeh hai kasa seher_ junoon ka safar tera aihsaas he too rahai gah amar *~

[SIGPIC][/SIGPIC]

~Come with me and sleep forevermore...~

Scroll up any page and on top u will see the word blogging...click that for the drop down menu...and select Create ur blog..As soon as u select that...ur blog is created...then to modify it u can go to the options that are given in ur User cp or in the blog itself...check out modify and managing blocks...

thax alot
    ~*jeenah mera terah Lila too nahi pas to kiya howa_khushboo tere har pal rahai sanshoo meri sada_mai nahi jaata meri manzil kahan Yoon hee chalta rahoon mai agar_yeh hai kasa seher_ junoon ka safar tera aihsaas he too rahai gah amar *~

[SIGPIC][/SIGPIC]

~Come with me and sleep forevermore...~