Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: horrendous incineration

gee incognizance or fate, whatever you may call it, but this is so depressing, our factory manager lost his baby girl in an incommodious accident.

he was driving with his wife and baby girl, baby was lying on the back seat, while he and his wife were sitting on the front seat, their car ceased right over a railway track, and all they could do was to jump off their seats, as a passenger train was approaching them at the speed of sound, and they did. Before they could actually get the baby out of their car, train went past over it, leaving nothing but shattered flesh, blood and car parts.

i'm trembling into fragments, what a violent collision had this been, and if i'm growing along the ground, imagine the prostration and tremor in the world of those unlucky parents.

Pray for them, Please!
    Dream, I do.

Ya Allah!

Inna lillah wa inna illeh rajeyoon!

Allah hi jaantey hein k aise hadsaat kyun hottey hein...buhat dukh ki baat hai.

Allah us bachii k parents ko sabar aur yeh dukh bardaasht karne ka housla dein..Aameen!

Innal Iillah Wa Innah Illehe Rajeon.

Allah knows better,but it's very difficult for the parents

Innal Iillah wa innah illehe rajeon

really sad...
    http://img.photobucket.com/albums/v3..._girl/Sari.gif

!** I'M CooL.....I MaKe Ice JeaLouS **!

awwwwwwwwwwwwwww................really sad........
    Allah unn ko himmat deh.....awwww.its heart breaking.

Inna lillah wa inna illeh rajeyoon

thats really SAD. bus Jub waqt aata hai to unexpected sabbab paida ho jatay hain death kay.

Insan ko apni taraf se phir bhi ehtiyaat karni chaihay. akser log couple of mins ka wait karna gawara nahi kartay aur apni life se haath do bhait-tay hain. in case ager train qareeb hi hai to wait kar lena chaihay tha ager dur hai aur car cease ho gai to koi kapra le kar train ko stop ka signal de saktay thay but shaiyad Allah ko kuch aur hi manzoor tha.

its huge loss to them. Allah un ko saber-e- jameel aata karay. Ameen

khudaya, that's really sad...

Inna lillah wa inna illeh rajeyoon.

Quote Originally Posted by Zaheer @ Sun Sep 04, 2005 6:48 pm
    Inna lillah wa inna illeh rajeyoon

thats really SAD. bus Jub waqt aata hai to unexpected sabab paida ho jatay hain death kay.

Inssan ko pani taraf se phir bhi ehtiyaat karni chaihay. akser log cpuple of mins ka wait karna gawara nahi kartay aur apni life se haath do bhait-tay hain. in case ager train ager qareeb hi hai to wait kar lena chaihay tha ager dur hai aur car cease ho gai to koi koi kapra le kar train ko stop ka signal de saktay thay but shaiyad Allah ko kuch aur hi manzoor tha.

its huge loss to them. Allah un ko saber-e- jameel aata karay. Ameen

exactly zimim bhai, yehi soch raha tha mein, kuch intezar ker lete to ye sab na hota, per still this fate thing is confusing me, kia koi kuch chahte howe b kuch nahien ker sakta.
    Dream, I do.

Allah talah her insaan ko aise sanehe say bachaye

Aur Allah talah inko sabr-e-jamil ata farmaye
    hey [username:48beee4c6e], i know whats on your mind